Enable JavaScript to run this app.
Passa al contenuto principale
Logo di OpenTable
  1. Home
  2. Stati Uniti
  3. Florida sudoccidentale
  4. Bonita Springs
  5. Bonita Springs
The Saloon, Estero, FL

The Saloon

4.5
4.5
1239 recensioni
Fino a $30
Bistecca
I tag più utilizzati:
  • Per gli amanti del cibo
  • Ottima lista dei vini
  • Ottimo per mangiare all'aperto
The Saloon is a fun and casual restaurant created to affordably showcase the best in American cuisine and cocktails. We’ve created a light and healthy menu that specializes in hand cut steaks and seafood grilled over a roaring hickory and apple-wood fire served along with classic American BBQ, creative entrees, sandwiches and homemade desserts.

We have also created over 50 original Saloon cocktails and feature those along side hundreds of traditional classics, highlighting American craft spirits new and old …

Effettua una prenotazione

2 persone

19:30


Prenotato 13 volte oggi

Ordina a domicilio o da asporto

Da asporto

(239) 949-2583

Altre opzioni

  • Ordina online

Informazioni aggiuntive

  • Stile

    Cucina informale

  • Tipi di Cucina

    Bistecca, Americana, Barbecue

  • Orari di apertura

    Happy hour Mar–Sab 16:30–17:30 Cena Mar–Gio 16:30–20:30 Ven, Sab 16:30–21:00

  • Numero di telefono

    (239) 949-2583

  • Opzioni di pagamento

    AMEX, Discover, MasterCard, Visa

  • Abbigliamento consigliato

    Abbigliamento Casual

  • Executive Chef

    Grant Cole

  • Quartiere

    Bonita Springs

  • Traversa

    US 41, Coconut Point Mall

  • Dettagli del parcheggio

    Ample public parking is available.

  • Altro

    Accesso per disabili, Bar con licenza liquori, Bar/Lounge, Birra, Cocktail, Consegna a domicilio, Da asporto, Happy Hour, Non fumatori, Notturno, Patio/Posti all'aperto, Patio/Posti all'aperto, Porta il tuo vino, Posti a sedere al bancone, Senza diritto di tappo, Vino, Vista

Piatti preferiti

Cosa dicono 1.239 persone

Valutazione complessiva e recensioni

Le recensioni possono essere scritte solo da utenti che hanno mangiato in questo ristorante

4.5
4,5 in base alle valutazioni recenti
  • 4,4Cibo
  • 4,7Servizio
  • 4,6Atmosfera
  • 4Rapporto qualità-prezzo

RumorositàModerata

Molto apprezzato per

  • Florida sudoccidentale

    Sano

  • Bonita Springs

    Adatto ai Gruppi

  • Bonita Springs

    Zona bar vivace

Ordina per

Filtri

  1. JF

    JoanF

    Philadelphia

    6 recensioni

    5.0

    6 recensioni

    Visitato 7 giorni fa

    overall5food5service5ambience5
    Amanda was a wonderful server. Meal and beverages were delicious!

    The SaloonHa risposto 6 giorni faThank you for your review! I will be sure to pass your comments along to Amanda as well. We are pleased you enjoyed your dinner & drinks as well. See you again soon!

  2. DM

    DeividM

    1 recensione

    2.0

    1 recensione

    Visitato il giorno 24 novembre 2022

    overall2food1service4ambience3
    The steaks were burned when we asked for rare center

    The SaloonHa risposto 7 giorni faThank you for your review. We cook our steaks on a wood fired grill so it does give it a char. If you're ever not happy with your entree we ask that you bring it to our attention in the restaurant so we can fix the item or get you something else. We want everyone to have a 5 star dining experience. We hope you give us another try so we can show you a 5 star experience.

  3. S

    Steve

    Naples

    37 recensioni

    vip
    5.0

    37 recensioni

    Visitato il giorno 15 novembre 2022

    overall5food5service5ambience5
    Our dinner was outstanding. My 10oz filet was perfect. The pork shoulder—ordered by two additional guests in my party—was wonderful. Service was prompt, attentive, and quite friendly. Love the decor and overall atmosphere of The Saloon.

    The SaloonHa risposto il 17 novembre 2022Thank you for your review! We are pleased to hear you enjoyed the 10oz Filet & our fall off the bone Pork Shank. We can't wait to see you again!

  4. CL

    CathieL

    Orlando

    1 recensione

    3.0

    1 recensione

    Visitato il giorno 12 novembre 2022

    overall3food3service5ambience5
    Food was just ok for very high prices

    The SaloonHa risposto il 15 novembre 2022Thank you for the review! We pride ourselves with great food, I'm sorry to hear yours was just ok. We always ask you to give us feedback while in the restaurant so we can fix something right away if it is not great. Our prices are comparable if not better than the surrounding restaurants. Hope to see you again soon!

  5. CR

    ChrisR

    Louisville

    1 recensione

    5.0

    1 recensione

    Visitato il giorno 11 novembre 2022

    overall5food5service5ambience5
    Please get rid of the flavored ice tea. If I want a flavoring, I can add it I would rather the ice tea just be plain old ice tea.

    The SaloonHa risposto il 11 novembre 2022Thank you for the 5 stars! Sorry you didn't care for our Black Currant Iced Tea I will be sure to pass your comments along. Hope to see you again soon.

  6. D

    Disappointed

    Toronto

    1 recensione

    5.0

    1 recensione

    Visitato il giorno 9 novembre 2022

    overall5food5service5ambience4
    Tristan our server was great!

    The SaloonHa risposto il 11 novembre 2022Thank you for your review! We are pleased you enjoyed Tristan as your server. We will see you again soon!

  7. s

    scotts

    Los Angeles

    26 recensioni

    vip
    5.0

    26 recensioni

    Visitato il giorno 5 novembre 2022

    overall5food5service5ambience4
    We had a new server who did a terrific job! He had been a good runner at Chops and transferred to Saloon to wait tables

    The SaloonHa risposto il 11 novembre 2022Thank you for your review! We are so happy you enjoyed! See you again soon!

  8. D

    Douw

    San Antonio

    1 recensione

    2.0

    1 recensione

    Visitato il giorno 5 novembre 2022

    overall2food3service3ambience3
    Very disappointed. Prices seem to have gone up again. The steak was $68 and the deviled eggs were around $16. Plus no sweet & spicey shrimp. Very disappointed. We will not go back. Ridiculous to spend over $200 for dinner for two people. Not that good for that kind of money. I predict that they will be out of business within 18 months. Perhaps sooner. Several of our friends NO longer go either for the very same reasons. For that kind of money, we can go to Chops or Ruth Chris.

    The SaloonHa risposto il 11 novembre 2022Thank you for your review. We have made some changes to the menu the sweet & spicy shrimp is no longer available but we do have a great Coconut Shrimp to replace it. Our prices are less than Chops & Ruth Chris. At Chops you can get a 6oz Filet for $11 more than our $45.00 6oz Filet and Ruth Chris doesn't even serve a side item with their steak and it is more expensive than ours. We hope you come back to enjoy some of our new additions to our menu.

  9. H

    Hawkeye67

    Naples

    9 recensioni

    4.0

    9 recensioni

    Visitato il giorno 4 novembre 2022

    overall4food4service5ambience5
    Food and drinks were very good. Prices for cocktails are high

    The SaloonHa risposto il 5 novembre 2022Thank you for your review! We are pleased to hear you enjoyed the food & drinks. We offer a great happy hour featuring $8.00 Glasses of house wine, $8.00 Well Drinks, & Up to 50% off call drinks & more at the bar all night long! See you again soon!

  10. GW

    GregW

    Washington DC

    5 recensioni

    5.0

    5 recensioni

    Visitato il giorno 4 novembre 2022

    overall5food5service5ambience5
    Great food, excellent service.

    The SaloonHa risposto il 9 novembre 2022Thank you for your review! We are so happy you enjoyed everything! See you again soon!

  11. HS

    HeleneS

    Naples

    5 recensioni

    4.0

    5 recensioni

    Visitato il giorno 1 novembre 2022

    overall4food4service4ambience3
    We had a very helpful waitress who helped our guest with his wine selection, the sommelier even sent a sample of his wine choice to the table. I ordered vegetable noodles with shrimp. I thought it was outstanding. Rigatoni with eggplant, tomatoes is a tasty sauce. Our other guest ordered the salmon salad. She also was impressed with the salad and the wonderful taste of the salmon which the waitress said was seasoned only with salt and pepper but grilled over wood burning grill. Unfortunately, our other guest was not pleased with the taste of the seafood pasta dish, my husband who ordered the same said it was fine. My only complaint is that since our last visit precovid, the prices were a lot higher and they took the less expensive bbq sandwich other items off the menu.

    The SaloonHa risposto il 5 novembre 2022Thank you for your review! We are happy you enjoyed the veggie noodle with shrimp & our delicious salmon salad. I'm sorry to hear your other guest didn't care for the rasta pasta dish. Next time please let us know so we can get them something else that they will enjoy. We have recently changed our menu items but we have added some great additions as well like our Berkshire Pork Shank or our Seabass entree. Our prices are comparable if not better than the surrounding restaurants. See you soon!

  12. b

    boo1209

    Naples

    106 recensioni

    vip
    3.0

    106 recensioni

    Visitato il giorno 28 ottobre 2022

    overall3food3service4ambience4
    While my steak was cooked medium as ordered , it was tough and lacked taste. The restaurant charged us $ 10 to sub out Broccoli as a side , i was ripped off. I could understand a $ 3 up-charge but ten dollars is ludicrous. The steak and fish was 25% off, but it was missed and i had to point it out to the waiter ( a nice young man) . the 25% off was $ 25.00 , so not an insignificant amount of money. Not sure i well ever return. I'm a culinary member on top of it .

    The SaloonHa risposto il 3 novembre 2022Thank you for your review. We did start a new menu this past week and it seems your server was confused by how to sub your side item. I would like to make it right by sending you a gift card. Please reach out to me Stacy Gibson so I can get it sent out to you right away. If you ever have an issue of any kind please bring it to the managers attention so we can correct it for you.

  13. VS

    VicS

    Naples

    66 recensioni

    vip
    5.0

    66 recensioni

    Visitato il giorno 28 ottobre 2022

    overall5food5service5ambience4
    Grilled Pork chop was the best I’ve had. Moist, flavorful and grill seasoned to perfection. Our waitress was attentive, informative and very pleasant. A favorable dining experience.

    The SaloonHa risposto il 29 ottobre 2022Thank you for your review! Our Berkshire Pork Chop is delicious! We are so happy you enjoyed the service as well. See you again soon!

  14. S

    Steve

    Naples

    38 recensioni

    vip
    5.0

    38 recensioni

    Visitato il giorno 28 ottobre 2022

    overall5food5service5ambience5
    Beautiful well run restaurant. Our dinner was delicious. Service was excellent.

    The SaloonHa risposto il 29 ottobre 2022Thank you for your 5 star review! We are so happy you enjoyed everything and can't wait to see you again soon!

  15. TM

    TimothyM

    Naples

    6 recensioni

    vip
    4.0

    6 recensioni

    Visitato il giorno 22 ottobre 2022

    overall4food4service5ambience4
    Our server was stupendous. She has waited on us before.

    The SaloonHa risposto il 25 ottobre 2022Thank you for your review! Thank you. You can always ask the hostess to be in her section when you come in. See you again soon!!

  16. MB

    MichaelB

    Louisville

    2 recensioni

    vip
    4.0

    2 recensioni

    Visitato il giorno 21 ottobre 2022

    overall4food3service5ambience5
    I ordered the combo on the two for 25 early dinner. I was very close to sending it back just over cooked and burnt. I guess no one is watching as the meals leave the kitchen. The finial insult was the price of the ice tee.

    The SaloonHa risposto il 22 ottobre 2022Thank you for your review. If you're ever unhappy with a dish we want you to bring it to our attention so we can take it back to the chef and show him and get you something else. Our Iced Tea is a Premium Black Currant Tea and we serve it in a 32oz Craft so we do charge a bit more for our premium iced tea. I hope to see you again soon for our great Early Dining Deal 2 courses for $25 per person.

  17. DG

    DanG

    Grand Rapids

    7 recensioni

    vip
    3.0

    7 recensioni

    Visitato il giorno 18 ottobre 2022

    overall3food2service4ambience3
    Everyone has differing tastes but I won’t order the fried fish again. I’ll stick to ribs in the future.

    The SaloonHa risposto il 20 ottobre 2022Thank you for your feedback. I'm sorry you didn't care for the grouper, shrimp and chips. We are always happy to replace your meal if you don't care for it. Please let us know while you're dining so we can make sure you have a 5 star experience. Next time you're in and introduce yourself to me (Stacy Gibson, GM) so I can see to it you have a 5 star experience. See you again soon.

  18. a

    ajr247

    Naples

    17 recensioni

    5.0

    17 recensioni

    Visitato il giorno 21 settembre 2022

    overall5food5service5ambience5
    We enjoyed the summer BOGO. We all had seafood. Grouper, Salmon, and Haddock were all nicely prepared. Great service too.

    The SaloonHa risposto il 22 settembre 2022Thank you for your review! I'm happy to hear you enjoyed your visit. Our 50% off apps, salads, & entrees and 25% off on steaks & prime rib is a great deal but it does end soon. The last day will be 9/30/22 so come back and see us again before it ends!

  19. JS

    JamesS

    Naples

    17 recensioni

    vip
    3.0

    17 recensioni

    Visitato il giorno 10 settembre 2022

    overall3food3service3ambience5
    Food was ok…… could take a little help from sister restaurants. Great vibe and pretty.

    The SaloonHa risposto il 20 ottobre 2022Thank you for your feedback. We are currently doing some cross training with staff and management from our other restaurants to improve. We can't wait to see you again.

  20. MR

    MarcusRufus

    San Francisco

    1 recensione

    5.0

    1 recensione

    Visitato il giorno 3 settembre 2022

    overall5food5service5ambience4
    Went on a whim and loved everything. I got the BBQ combo. Generous and delicious. There was a breaded chicken wing stuffed with brisket that came with it and it blew me away. My wife had the crab cake dinner and said they were the best she's had. Lots of crab. Our waiter, Branden, was just great. Very helpful. Very knowledgeable. We'll be back.

    The SaloonHa risposto il 7 settembre 2022Thank you for your 5 star review. I am happy to hear you enjoyed everything. Hope to see you again soon.

  21. GE

    GEORGE

    Naples

    38 recensioni

    vip
    5.0

    38 recensioni

    Visitato il giorno 31 agosto 2022

    overall5food5service5ambience5
    WE HAD A GREAT TIME WITH OUR FRIENDS LAST EVENING FOR DINNER...BEFORE DINNER WE STOPPED AT THE BAR FOR A DRINK (AT 1/2 PRICE) AND THEN PROCEEDED TO OUR TABLE. THE FOOD WAS GREAT AND THE VALUE EVEN BETTER...HIGHLY RECOMEND THIS RESTAURANT ...

    The SaloonHa risposto il 7 settembre 2022Thank you for your 5 star review. I am so happy to hear you enjoyed everything. We hope to see you again soon.

  22. BG

    BGDiners

    Naples

    4 recensioni

    5.0

    4 recensioni

    Visitato il giorno 20 agosto 2022

    overall5food5service5ambience5
    Loved the Summer Special! We all had clean plates!

    The SaloonHa risposto il 31 agosto 2022Thank you for your 5 star review. So glad you enjoyed everything. We hope to see you again soon.

  23. DI

    DominicI

    Naples

    20 recensioni

    5.0

    20 recensioni

    Visitato il giorno 20 agosto 2022

    overall5food5service4ambience5
    Check was messed up! Two couples, two checks, should have been easy but items on check were from each other couples order. We fixed it between our selves but it should have happened.
  24. D

    Darknite1

    Naples

    16 recensioni

    vip
    5.0

    16 recensioni

    Visitato il giorno 20 agosto 2022

    overall5food5service5ambience5
    Very nice restaurant. Great food. Well appointed decor. Great service. Nothing to complain about. Definitely will be back.

    The SaloonHa risposto il 27 agosto 2022Thank you for your 5 star review. I am happy to hear you enjoyed everything hope to see you again soon.

  25. OT

    OpenTable Diner

    Naples

    1 recensione

    3.0

    1 recensione

    Visitato il giorno 12 agosto 2022

    overall3food2service5ambience5
    I ordered the black grouper and shrimp. It came coated with a breading that was terrible. I forced myself to eat half the meal. Most of the meal was French fries. V little grouper. Not worth $33 so good thing it came half price. Never back there again

    The SaloonHa risposto il 18 agosto 2022Thank you for your feedback. I am truly sorry you did not enjoy our Grouper Shrimp and Chips. Our Early Dining Grouper, Shrimp & Chips is served with three 1.5 oz strips of grouper & five 21/25 sized shrimp and 6 oz of shoe string fries and 4 oz of creamy coleslaw. Our regular portion of Grouper, Shrimp & Chips is five 1.5 oz strips of grouper and seven 21/25 sized shrimp 6 oz of shoe string fries and 4 oz of creamy coleslaw. We hope you give us another chance to show you a 5 star experience.

  26. ER

    ElliottR

    Naples

    2 recensioni

    3.0

    2 recensioni

    Visitato il giorno 30 luglio 2022

    overall3food3service4ambience5
    Food was so so. Fish was mostly breading...very little fish. French fries and fried shrimp were good.

    The SaloonHa risposto il 3 agosto 2022Thank you for your feedback. I am sorry to see that you did not have the experience you have grown accustomed to. I wish I had known about your displeasure while you were still at the restaurant so I could have personally seen to it that you had the 5 star experience you deserved before leaving. I hope you will give us another chance and if you do I promise I will personally see to you that you have an amazing time and the best meal!

  27. TP

    TerrellP

    St. Louis

    6 recensioni

    5.0

    6 recensioni

    Visitato il giorno 29 luglio 2022

    overall5food4service4ambience5
    Great experience. Oysters were small, otherwise great

    The SaloonHa risposto il 2 agosto 2022Thank you for your review. We hope to see you again soon.

  28. SC

    SavorChick

    Naples

    18 recensioni

    vip
    4.0

    18 recensioni

    Visitato il giorno 23 luglio 2022

    overall4food5service5ambience5
    Great evening sitting outside. Our waiter Paxton, sorry not sure about the spelling, was awesome. Super attentive and just a nice guy!! Food was awesome. We’ll b back😊

    The SaloonHa risposto il 27 luglio 2022Thank you for your feedback. I am happy to hear you enjoyed everything, I will be sure to let Paxton know how great he was. We hope to see you again soon.

  29. DV

    DonaldV

    Naples

    17 recensioni

    vip
    4.0

    17 recensioni

    Visitato il giorno 23 luglio 2022

    overall4food4service4ambience4
    Probably about our third time dining here, party of 4 this time. Bar-B-Q combo was very good, tender and flavorful. Two of our party had a salmon dish, one of whom loved it while the other perceived it was overdone. A fish+shrimp & chips fried combo got little comment and I gathered it was unremarkable although one can't expect much excitement from that dish. Service was polite and attentive although at least one server must have been inexperienced - she handed a plate from the opposite end of the table resulting in a glass of wine being tipped over, fortunately only about 1/3 full. No offer to replace it or even an apology; the server in question was chastised by the other server in attendance for not handling the plates properly, although she didn't seem at all contrite. Nice atmosphere, the dining room was only about 1/3 full as this is offseason in SW FL. The bar was bustling though. Overall the dining experience could be graded about a "B" - pretty good but not outstanding.

    The SaloonHa risposto il 2 agosto 2022Thank you for your review. I am happy to hear that you enjoyed the food and service that was provided. I was not informed that there was a spill at your table, I would of been happy to of replaced that glass of wine for you. I would like to know who your server was so I can use this for training purposes.in this world finding good employees with great attitudes and good work ethic is very difficult. This type of feedback is very helpful in attempt to further train them with service skills.

  30. J

    Justthebasics

    Toronto

    4 recensioni

    1.0

    4 recensioni

    Visitato il giorno 22 luglio 2022

    overall1food1service1ambience3
    The food here was terrible. Cold, greasy and the ribs were inedible. I ordered a whiskey sour and I’m not sure what they made but it wasn’t good. I sent it back. Couple beside us waited over an hour for food they had to send back. The waiter was not familiar with the menu, my sister has celiac and the waiter had no idea what foods were safe for her. He didn’t understand how important it was that the food be gluten free.

    The SaloonHa risposto il 26 luglio 2022Thank you for your feedback. I am truly sorry the food was not up to par. If i was notified about the food I would have been more than happy to get you something new. I will be reviewing these comments with The Saloon staff we are always striving to make improvements. We really hope you give us another chance to show you a 5 star experience from the wait staff to the food.

  31. DM

    DavidM

    Baltimora

    5 recensioni

    1.0

    5 recensioni

    Visitato il giorno 22 luglio 2022

    overall1food3service5ambience1
    First of all, we arrived at 4:53pm and our wives were told by the person who turned out to be the “manager” that we wouldn’t be seated till 5pm! She didn’t say….”Welcome, kindly take a seat and we will be seating you shortly. So sad as she was noticeably “rude”. We were eventually taken to our first table ( a booth typically for 2 or a family of 4 with children ) and the 4 of us ( two men 6’2 and 6’4 inches tall 250+ pounds) couldn’t fit comfortably at the same. I asked the manager if we could move and without a smile she took us to another larger booth which neither of the men could comfortably sit at. I finally asked a server if we could sit at a table in the back that I found and she said “ sure” but let me ask my manager. I told her that the manager had been “rude” to us and she acknowledged that she treated some employees the same way. We sat down at dinner and our server ( Brendan) was GREAT. However he informed us that everything on the main menu was 50% off. We proceeded to ordered 4 appetizers, soup, wedge salad, 3 filets, 2 lobster tails and a combo barbecue entree. Four drinks and water were ordered and served to the table. We finished off the night with 2 deserts( no discount on $10 deserts). Food was delicious. Service great! Before the bill arrived we advised our waiter we would split it and proceeded to give him our credit cards. We we received the bill and our receipts we noticed it was approx $155 before tip for EACH of us. Didn’t seem right ( so if everything was 50% off excluding desert does that mean we spent $500 for dinner?). A review of the bill was very confusing. We asked to speak to the manager and she came over and explained the bill was correct. She also informed us that not ALL items on the main menu were 50% off (eg steaks) as the server acknowledged he was not aware of this and therefore told us the wrong information. The right thing for the manager to do would be HONOR THE DISCOUNT communicated to us. She choose not to.

    The SaloonHa risposto il 26 luglio 2022Our Manager is sincerely sorry she came off as anything by gracious while trying to get the restaurant opened and everyone, including you, to a table that would be comfortable at. I do regret the server misspoke when greeting you but we communicated the Summer Deal we have very well in the newspaper, online and with 2 large signs outside the front door. Unfortunately, we disagree that just because 1 person along the way misspoke 1 time, that you should be gifted a larger discount.

  32. s

    socrpar8hd

    Naples

    40 recensioni

    4.0

    40 recensioni

    Visitato il giorno 19 luglio 2022

    overall4food4service4ambience4
    Everything from our HUGE drinks, and very tasty too, to our dinner's was Very Good!! Our service assistant was Very nice. She was very attentive.. Enjoyed it and will definitely go back!!

    The SaloonHa risposto il 2 agosto 2022Thank you so much for your feedback. I am so glad you enjoyed everything from the service to the food. We hope to see you again soon.

  33. g

    goodfoodrequired

    Naples

    1 recensione

    1.0

    1 recensione

    Visitato il giorno 14 luglio 2022

    overall1food1service1ambience5
    We knew the prices were high, but Cracker Barrel is better? Service was not great even though the place was empty. Started out ordering "bubbles" that what the wine list said. Got wine with no bubbles that tasted like vinegar. $200 dollar appetizer that only had four calamari, the rest was all batter with a string of zucchini and no red pepper even though the menu said red pepper. The birthday girls shrimp and grouper was so bad she went home and had a snack. No one liked their meal. $240 later, we left hungry and said we would never go back!

    The SaloonHa risposto il 21 luglio 2022Thank you for your feedback. I am sad to read that your dining experience was not up to your expectations for which i would like to offer my sincerest apologies. At The Saloon we strive to do better and i will be sure to give your feedback to the Chef and The Saloon Team. We are always looking to improve. We really hope you give us another chance to show you a 5 star experience from the wait staff to the food. Next time you stop in introduce your self to the (General Manager Paige Davis).

  34. OT

    OpenTable Diner

    1 recensione

    1.0

    1 recensione

    Visitato il giorno 9 luglio 2022

    overall1food1service3ambience3
    Food was not good

    The SaloonHa risposto il 6 settembre 2022Thank you for your feedback. I am sorry to see that you felt your experience was only worth 1 star. We always have managers on the floor during service to help any guest who isn't 100% satisfied with their selections. What did you feel could have been better and was anyone informed of your concerns during your visit? I will follow up with my staff and make sure they are following proper procedures when any guest alerts them to an issue.

  35. OT

    OpenTable Diner

    1 recensione

    1.0

    1 recensione

    Visitato il giorno 7 luglio 2022

    overall1food1service1ambience3
    Geburtstag unserer Tochter. Es war sooo teuer und der Service war total daneben Es war the Saloon in Fort Myers, Florida

    The SaloonHa risposto il 21 luglio 2022Thank you for your review. I am truly sorry you did not have the 5 star i would have liked you to have. At The Saloon we strive to better i will be sure to give this feedback to The Saloon team. We do hope you give us another chance to show you the 5 star experience you deserve.

  36. LP

    LisaP

    1 recensione

    4.0

    1 recensione

    Visitato il giorno 1 luglio 2022

    overall4food5service3ambience4
    Great place to go for dinner and the food was amazing! On the other hand, they need more than one bartender on a Friday night, not acceptable to have to wait 15 to 20 minutes for the table to get cocktails.

    The SaloonHa risposto il 14 luglio 2022Thank you for your feedback. I am happy to hear you enjoyed your dinner. I am truly sorry you waited that long for a cocktail. At the saloon we constantly strive to ensure that we provide a 5-star experience to our guest. Next time you stop in please introduce yourself to the (General Manager Paige Davis) I will personally see to it you have a great experience.

  37. OT

    OpenTable Diner

    Naples

    1 recensione

    3.0

    1 recensione

    Visitato il giorno 27 giugno 2022

    overall3food5service5ambience5
    Excellent service and amazing attentive waitress. Excellent food.

    The SaloonHa risposto il 6 luglio 2022Thank you for your feedback. Happy you enjoyed everything; hope to see you again soon.

  38. PJ

    PeterJ

    Savannah

    2 recensioni

    4.0

    2 recensioni

    Visitato il giorno 25 giugno 2022

    overall4food5service5ambience5
    We visited The Saloon for a "Date Night" event with a "dress up" option. The food was excellent; the service was outstanding. My only reservation was the price. I expected to pay approximately $100; the bill was almost (including tip) double. When I return it will be for the $25 for two early bird. Except for the price this restaurant was outstanding and I would recommend it for any occasion.

    The SaloonHa risposto il 3 luglio 2022Thank you for taking the time to review us! I am happy to hear you enjoyed the food and service provided. Due to the current situation in our country, prices have increased tremendously in every restaurant. Our prices are extremely comparable to many other restaurants in coconut point. We also have a awesome happy hour at our bar that is ran all night long were you can get $6.50 house wine up to 50% off call drinks, $7.00 well drinks and $1.50 off premiums, super call and reserve brands.

  39. MS

    MichelleS

    Chicago

    3 recensioni

    5.0

    3 recensioni

    Visitato il giorno 24 giugno 2022

    overall5food5service5ambience5
    The dinner was very good. The Saloon provided a great place to celebrate our anniversary. Our server was very personable and provided great service.

    The SaloonHa risposto il 29 giugno 2022Thank you so much for the 5 star rating. I am happy to hear you enjoyed everything. We hope to see you again soon.

  40. J

    Jeremy

    New England

    2 recensioni

    3.0

    2 recensioni

    Visitato il giorno 22 giugno 2022

    overall3food3service2ambience4
    Fruit flies and slower service

    The SaloonHa risposto il 6 luglio 2022Thank you for your feedback. I am truly sorry you did not have the 5 star experience I would have liked you to have. I would like to offer my sincerest apologies. At The Saloon we strive to do better and I will be sure to give this feedback to The Saloon staff so we can make improvements. As for the fruit flies I have personally not seen them I would like to know where you were seated that way I can look further into it. We do hope you give us another chance.

Misure di sicurezza

  • Pulizia e sanificazione

    • Le superfici vengono igienizzate tra un gruppo di clienti e l'altro
    • Le aree comuni vengono pulite a fondo quotidianamente
  • Controlli

    • Se un membro del personale è ammalato, non gli verrà consentito di essere presente sul posto di lavoro

FAQ

Puoi ordinare la consegna direttamente da The Saloon usando il pulsante Ordina online. The Saloon offre anche il servizio da asporto, che puoi ordinare chiamando il ristorante al numero (239) 949-2583.

The Saloon è stato valutato con 4.5 stelle da 1239 utenti OpenTable.

Sì, di solito è possibile prenotare questo ristorante scegliendo data, orario e numero di persone su OpenTable.

Effettua una prenotazione

2 persone

19:30


Prenotato 13 volte oggi

Ordina a domicilio o da asporto

Da asporto

(239) 949-2583

Altre opzioni

  • Ordina online
Mappa Google per The Saloon

23151 Village Shops Way, Estero, FL 33928

Informazioni aggiuntive

  • Traversa

    US 41, Coconut Point Mall

  • Quartiere

    Bonita Springs

  • Orari di apertura

    Happy hour Mar–Sab 16:30–17:30 Cena Mar–Gio 16:30–20:30 Ven, Sab 16:30–21:00

  • Tipi di Cucina

    Bistecca, Americana, Barbecue

  • Stile

    Cucina informale

  • Abbigliamento consigliato

    Abbigliamento Casual

  • Dettagli del parcheggio

    Ample public parking is available.

  • Opzioni di pagamento

    AMEX, Discover, MasterCard, Visa

  • Executive Chef

    Grant Cole

  • Altro

    Accesso per disabili, Bar con licenza liquori, Bar/Lounge, Birra, Cocktail, Consegna a domicilio, Da asporto, Happy Hour, Non fumatori, Notturno, Patio/Posti all'aperto, Patio/Posti all'aperto, Porta il tuo vino, Posti a sedere al bancone, Senza diritto di tappo, Vino, Vista

Copyright © 2022 OpenTable, Inc. 1 Montgomery St Ste 700, San Francisco CA 94104 - Tutti i diritti riservati.
OpenTable fa parte di Booking Holdings, il leader mondiale di viaggi online e dei servizi correlati.
Logo di BookingLogo di PricelineLogo di KAYAKLogo di AgodaLogo di RentalcarsLogo OpenTable